340 liter vers water

Douchen in een telefooncel

’s Morgens gooien we los van de mooring en leggen op aanwijzingen van iemand van de marina onze boot langszij de riante aanlegsteiger.  We tanken alles vol en de wijzer geeft 113 gallonwater. De 13 gallon extra krijgen we gratis. Wat een service! We zitten weer he-le-maal vol en kunnen er zeker 3 weken tegen! Verder hebben we nog een jerrycan benzine getanked voor de dinghy en kregen we een zak ijs. Op de steiger stond een oude Britse telefooncel. In de telefooncel bleek een douche te zitten. Tja wat moet je anders doen met een telefooncel in een tijdperk dat iedereen mobieltjes heeft.  Ik heb heerlijk gedouched!

Rond 12 uur varen we fris en vol naar een ankerplekje om de hoek. We lanceren de dinghy en gaan naar het andere resort; Bitter End.

Het is er druk door zeilwedstrijden met de Hobbie’s. Je kunt langs het water (richting Saba Rock) naar achteren wandelen en daar zit ook een Guy’s  trail naar boven. Helaas zien we het te laat anders hadden we het zeker gelopen. Het uitzicht op de baai moet fantastisch zijn. We lopen weer terug naar de Bitter End Bar en pakken een biertje, maar Happy Hour is lang zo gezellig niet en na een biertje gaan we retour boot.